facebook

Pudding ryżowy z owocami i nasionami konopi

wtorek, 27 marca 2018





Często staram się wymyślać coś nowego aby w naszej diecie codziennej nie było monotonii. 
Pudding ryżowy wpadł mi przypadkiem do głowy, a to dlatego że zrobiłam córce płatki ryżowe na kolacje. Pomyślałam że zrobię sobie również i je na śniadanie . Trochę zmodyfikowałam  i o to właśnie wyszedł . 
Taki pudding to świetny pomysł na śniadanie do pracy czy szkoły . Choć nie koniecznie , bo może być podany nawet jako deser. 
Robi się go ekspresowo także możemy go na spokojnie zrobić chwilę  przed przyjściem gości jeśli chcemy go podać jeszcze  jak jest ciepły lub możemy przyrządzić go dzień wcześniej i podawać schłodzony. 








Składniki na 2 porcję :
  • 0,5 szkl. płatków ryżowych błyskawicznych 
  • 1-1,5 szkl. mleka roślinnego
  • 1 łyżka musu kokosowego
  • 2 łyżki ksylitolu ( można dodać mniej )
  • maliny
  • borówki 
  • nasiona konopi łuskane 
  • wiórki kokosowe 
  • czekolada gorzka ( u mnie 85% )


Wegański i Bezglutenowy .




 Sposób przygotowania :

Do garnuszka wlewamy mleko i wsypujemy płatki ryżowe. Gotujemy na małym ogniu. 
Dodajemy mus i ksylitol. Mieszamy co jakiś czas tak aby płatki nie przywarły do garnuszka. 
Gdy płatki są już mięciutkie , wręcz prawie rozgotowane to wyłączamy gaz. ( Jeśli wydaję się nam że konsystencja puddingu jest zbyt ścisła to możemy dodać więcej mleka.)
Gotowy pudding przelewamy do pojemników czy słoików. 
Mój pudding został podany w słoiczkach po musach kokosowych :) 
Na Gotowy pudding sypiemy nasiona konopi . Wrzucamy owoce i posypujemy je wiórkami kokosowymi. A na koniec dodajemy 2 kosteczki gorzkiej czekolady. 



Szybko i smacznie :)
U nas w domu ten pudding na pewno będzie dość często robiony . 




Smacznego !!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia